En stressad 27 maj.

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen efter en riktigt jobbig dag.  Klockan 08.00 i morse befann jag mig på odenplan för att utföra mitt uppdrag som VIP-värd. Det var dags för ungdomsspelen. Mellan 8-14 flängde vi runt överallt och oj vad trött jag var när jag kom hem. Väl hemma ansåg jag att jag var värd en liten vilostund men det tyckte inte mamma, det var bara att slänga på sig ytterkläderna igen och följa med henne till affären. När även det uppdraget var avklarat var det dags att lägga några timmar på min älsklings studenpresent.
 Och nu ÄNTLIGEN kan jag börja avrunda min dag. Jag känner att sömn krävs för i morn ska bf08 ut till kinnarp för att jobba ännu mera. Då börjar min dag 08.30 och slutar vid ca 21.00. Eftersom vi ska vara ute hela dagen hade vi hoppats på sol, men av erfarenhet vet jag att motsatt önsketänkade kommer slå in.

Jag har verkligen haft så mycket att tänka på nu dom senaste dagarna så jag har nästan helt glömt av att min lilla älsplutt åker till sthlm i morn, och han kommer inte hem förens på söndag. Det börjar bli en vana att spendera delar av helgen med honom så det kommer bli svårt. Usch.. /:

Jaja, nu ska jag invänta hans FIFA spelande så jag kan ta ett ordentligt avsked innan han lämnar mig för några dagar.

Sovgooooott (:



Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Du och jag, världens underbaraste <3

2009-05-27 @ 23:49:44
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0