28 jävla maj !

Jag Nathalie Wiktorsson har nu tagit mig igenom en av dom kallaste dagarna jag upplevt i hela mitt liv.
Som jag sa igår var det alltså dags för oss på bf att spendera dagen utomhus. Jag och Maja hoppade i våran kanot och började paddla, har man tom och patrik efter sig hela resan så förstår ni nog själva hur det slutar, blöta ? - ja !
Väl framme bjöds det äntligen på lite sol och det var välbehövligt eftersom jag frös redan då. Efter några timmar i solen var det dags för stationerna att starta, och nu kom även regnet som skulle hålla i sig resten av dagen. Jag frös, frös , frös och frös. 7 timmar senare var det äntligen dags att lämna stället för att paddla bort till bussen. Denna resa kan ha varit en bland det värsta resor jag upplevt. Tänk er själva, en kanot med Maja ljung som styr, det spöregnar och är 20- grader. Lite då och då påmins man om att man lever genom en liter vatten hälls över ens huvud av två idiot killar som verkligen har gått en på nerverna heeela dagen. Om det är någon som har missat det, så har jag INTE haft en bra dag, och jag hoppas INTE att ni har haft det heller.




( Innan ovädret )

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade en jättebra dag ,superra verkligen :) skitbra rakt igenom ! hur bra som helst . underbar dag !

2009-05-29 @ 09:34:44
URL: http://majaljung.devote.se
Postat av: alma är bäst i hela världen enligt Wiktorsson (:

min säng var varm & skön vill jag meddela !

2009-05-29 @ 13:05:28
Postat av: Wiktorsson tycker inte alls att alma är bäst i hela världen svarar :

mjo du brukar ju vara rätt bra på att pricka in dom jobbigaste dagarna i skolan tösa ;)

2009-05-29 @ 16:25:03
URL: http://nanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0