31 maj, 09

Fredag: Vid 6 tiden kom älsklingsjessbert till mig, vi drog ner till ica och inhandlade lite mat inför kvällen. vi hade nämligen planerat en myskväll. Väl hemma var det dags att inta positionerna i köket, och sen gick allt åt helvete, som det brukar göra när vi tror att vi kan laga mat ;D haha. Frammåt kvällen blev vi rastlösa så vi valde att viktor och erik skulle få åtgärda detta problem. Det blev volleyboll spelande och picknik. riktigt mysigt (:

Lördag: När jessica hade dratt snodde jag studsmattan och solade i massa timmar. Kvällen var planerad som grillkväll men efter många om och men blev det inte så. Återigen blev denna lördag en festkväll och den startades hos mattias för att sedan avslutas i plantis. Även denna dag var trevlig (:

Söndag: Vaknade utav solen och valde att ta del utav den ännu mer, fast ute. Det fick bli några timmar på studsmattan igen. Nu har jag precis varit ute med Gizzmo, och snart ska jag hoppa in i duchen. ikväll kommer andreas hem från sthlm så jag tänkte möta upp honom på stationen för att kräva en puss. Tror dock inte att det blir så svårt ;)




Jessica, Viktor & Erik.

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Va, festade du, trodde jag aldrig

2009-06-01 @ 16:00:28
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0