6 maj, 09

Då var ännu en onsdag avklarad och det känns bara bättre och bättre att kliva upp på morgonen, med tanke på att sommarlover närmar sig.
Idag var en sån där dag där vi hade 4 timmars hål på schemat, hade det bara vart fint väder så brukar vi ta oss igenom dagarna rätt lätt, men just idag regnade det. så ja..det var drygt. Som tur var fick jag spendera lite tid med min sötplutt så det var värt all väntan.
Kan ju passa på att berätta att jag och andreas har vart tillsammans i 2 månader idag, det är helt otroligt vad tiden går fort och det är ännu mer otroligt hur min kärlek till denna människa bara växer!
Hur som helst så avslutades skolan med ett studiebesök på (?) .. ehm, ja så intressant var det.
Efter det åkte jag hem, lite kalasande med släkten innan jag drog och tränade.

Nu ska jag chillidilla ett tag innan min älskade säng väntar, dags att ta tag i bokläsandet ikväll kanske. blä




Jag lovar att det inte finns någon bättre.

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Du är bäst <3

2009-05-06 @ 23:44:46
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0