4 maj, 09. grattis bruuuschaan.

Jag drar en liten snabb sammanfattning från i torsdags.

På valborg var det dags för fest igen, började hos fredrika för att senare kila vidare till alma och patrik innan kvällen avslutades i plantis, eller ja, så var det tänkt iaf ;>

Fredagen ägnades med lite blandade individer och det var mys.

Lördags morgonen tillbringade jag, viktor, erik, fredrika och fia på ett tåg, vi var påväg mot gbg. väl framme hamnade delar utav oss på ett fik, och där satt vi i rätt många timmar.
På kvällen ringde jag hit jessica, vi hade chillkväll hos viktor, med han och erik . gjorde tacos och spelade massa spel, kvällen avslutades på söndagsmorgonen genom att vi byggde en koja, och oj vad alla sov bra, haha.

Söndags ; andreas och hans kompisar hämtade mig i stenstorp, vi drog till skövde. jag var rätt jävla trött, så jag tror att han njöt av mitt sällskap ;)

I morse, måndagen den 4 maj, studiedag förövrigt. Mamma kom och hämtade mig hos Andy, åkte hem, firade min bror som fyller 11 idag. nu ska jag snart sova ett tag innan det bär iväg mot frisören.
 


Kommentarer
Postat av: Morot

hahaha, men jag sovde ju jätte bra... förutom att jag har onti i ryggen, skuldrorna och höfterna på nåt sätt (: Vi är bääst!

2009-05-04 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0