26 maj, 09

Just nu ligger jag i soffan och tittar ut genom fönstret, och vad ser jag om inte regn i massor.
I morn kunde jag och hanna vart i turkiet om vi hade velat, våra föräldrar drar dit och tanken stör mig.
Varför i hela friden valde vi att stanna hemma för ?

Det är alltid lätt att vara efterklok, hur som helst så startades denna ljuvliga morgon med datakunskap, efter det var det dags för idrott. Halv 3 hade jag tid på sjukhuset och taaaack bella för att du följde med. ibland är man inte så tuff som man tror ;) höhö

Kvällen kommer förhoppningsvis spenderas hos Dresis, men det är inte helt hundra än. känner att jag vill vara i toppform i morn när det är dags att bege sig ut på odenplan. Men mer om det i morn.

KÖSS (:




Jag funderar på att hoppa ner i pappas resväska..

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH, jag dööör vi skulle sagt ja! =(

2009-05-27 @ 20:54:53
URL: http://hannamaertha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0