21 maj, 09 gratiiiiss pappiii

Haluuuuuuu (:

I dag fyller min kära pappa år, det firades på kinnekulle tillsammans med min och hannas släktingar, det var trevligt (:

Nu har jag precis kommit hem från promenix med mamma och thindra, vädret blev ju riktigt bra tillsist.
Om några timmar åker jag, viktor och erik till mulljsö. Vi ska hälsa på vår kära vän jessica bock. Det kommer bli illmys speciellt nu när solen är på besök. vem vet, tältet kanske kommer fram inatt ändå ;D

Hela helgen kommer förövrigt spenderas med min älskling, det ska bli så otroligt underbart <3

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

JAG SAKNAR DIG SÅ IN I HELVETE!

2009-05-21 @ 23:33:29
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0