18 maj, 09

Idag vaknade jag alltså upp utav regn. Då blir man glad har jag hört (:
Måndagar = intensiv skoldag.  Aldrig kul men jag fick ändå endel gjort.  eller iaf på svenskan.  självklart fick vi ytterligare en stor uppgift.  jag ligger inte lite efter i allt just nu heller så det gjorde inte så mycket.
Efter skolan drog jag , hanna och freddy till stan. Det blev tjat på lillablå i massa timmar innan jag insåg att klockan började närma sig träningsdags, & då bar det av mot badet.
Nu är jag rätt slut, det brukar jag dock vara på kvällarna så jag hör att sängen kallar rätt tidigt ikväll, skööööönt (:




Hahaha en utav bilderna flickor, jag kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaks xD
ILY <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHHAHAHAHAHA!!! Jag bryter ihop nu asså

2009-05-18 @ 22:49:49
URL: http://hannamaertha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0