16 maj, 09

Dagen börjar glida mot sitt slut, jag kom hem från skövde för några timmar sen, köpte lite smått&gott.

Kvällen igår spenderades hos maja med massa underbart folk, jättebra kväll, jag orkade dock inte vara med hela tiden så när dom drog ut åkte jag hem och sov.

Om någon timma kommer älskadeunderbarabästasnyggaste Dresis hit. vi ska vara barnvakter förstår ni (y)
Senare har han även lovat att vi ska se Sex and the city och det bästa av allt var att jag inte ens behövde övertala honom. Det är en riktig kille de ;)

Haha, jag har observerat att jag alltid skriver i fel tidsordning, börjar med dagen, sen gården och sist kvällen. haha fråga mig inte varför ^


KÖSS ;*


Kommentarer
Postat av: den bästa nathalie ;)

ooouuuw! sex and the city! kan kalla det för mitt heroin ;)



nulla lugnt ;P

2009-05-16 @ 19:07:21
Postat av: Andreas Sjöström

Jag är en riktigt kille, ja ;)

2009-05-16 @ 21:07:44
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0