12/3-09

Skolan idag var rätt mysig, speciell när tiden spenderades med min sötnos. mycket intressant  ;>

Efteråt bar det iväg hemmåt, var inte hemma länge innan det var dags att hämta viktor på golfgeek träningen, jaaaaag köööörde, och jag köööörde honom ändaaaa till stenstorp ;O där jag även lämnade in mitt cv på ica. lol ^

 Hannas hemkomst blev uppskjuten tills på söndag, inget jag blev speciellt förvånad över. Saknar sönder dig så skynda dig hem nu !

- men i nackdelar finner man fördelar, så jessica kommer hit istället, en helg med henne är bättre än bäst <3




A <3 N

Kommentarer
Postat av: viktor

Golf är ändast för sofistikerade individer 8-) Du körde bra! :D Jag vill också ha atomatbil! ill chill^

2009-03-12 @ 19:58:05
Postat av: Anonym

viktor aka stavarN

2009-03-12 @ 22:09:11
URL: http://nanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0