18 mars, 09

Nu har jag fått hårda order från Mp3 flickan  att jag måste updatera.
Det där med att nathalie har fått smeknamnet mp3-tjejen är en mycket intressant och rolig historia.
Allt hände en sen natt i norge, och just den där natten toppar mina listor när det gäller äventyr och skratt.
Dock kan jag inte säga mer med tanke på att jag förmodligen skulle bli dödad innom en snar framtid. Men åh vad kul vi hade, eller iaf jag , hahah ;D

jaja, nog om det ; skoldagen var okej. inget speciellt hände. Blev endel skratt med kung ljung, men det var väl kanske inget ovanligt. (;

Jag har även pratat med viktor idag angående hans traumatiska natt härromdagen, han är på bättringsvägar kan jag meddela folket. tack och lov för det. Påkryelse hoppas vi på.

Vädret har vart underbart idag ! vilka sommar känslor man får. detta firade jag med att ta en lååång pronenad med hunden. så skönt.


( Maja får stå för dagens bild, skyll dig själv ;D raooow ;> )


 


Kommentarer
Postat av: mp3-flickan

GREJ GREJ GREJ!!! TUUUUUTHUUUU...uuhh

-TYST, ALLA SOVER! ;o

- oj då! (as garv!)



aah bara vi som fattar ;D

2009-03-18 @ 19:43:40
Postat av: NATHALIE !!!

hahahhahahaha ja dör !

2009-03-18 @ 20:07:47
URL: http://nanathalie.blogg.se/
Postat av: maja :D

nathalie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2009-03-20 @ 16:21:19
Postat av: anna

Maja e juh jätte söt :) hahha

2009-03-20 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0