21 mars, 09

Denna dag började med ett tandläkar besök, skulle bara rätta till en grej så jag var klar på 3 min.
Medans jag väntade på bussen tillbaka till skolan slog jag mig ner (i ) eller (på)  (?) sjukhusets väntsal. Där konstaterade jag att det är fruktanvärt intressant att studera andra människor. min nya hobby kanske ?

kom till skolan vid 10, hade engelska och lek resten av dagen. chill skareeevaaa ;D

väl hemma fick det bli barnvakt en snabbis. är man pedagogisk som jag anser mig vara så sätter man ungarna i soffan framför en film och vipps så blev man ledig.

Efter barnvakts stunden begav jag och mamma oss till stan,det inhandlades lite smått och gott.

& sen blablabla, innan jag drog bort till hanna, dit även fredzor kom lite senare. vi hade en toppensuperduper myskväll med musiken på högsta volym, det bjöds på allt ifrån markoolio till friends. gaash nostalgi.

Detta var alltså min dag i nästan exakta drag.



Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Diana

vilken fin bild

2009-03-21 @ 08:11:37
URL: http://propyn.blogg.se/
Postat av: viktor

Skräll att du kollar(studerar) folk blablabla (A)

2009-03-21 @ 12:43:08
Postat av: hanna

<3<3<33<3<3<3

2009-03-22 @ 12:23:51
URL: http://hannamaertha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0