5/3-09

Näst sista dagen på APU:n avklarad, gaaaaaaaah va underbart  (:

idag fick jag dock ett mildare slag av damp på min kära kollega viktor ( som han själv kallar sig ). kl halv 3 fick han sluta pga att han har jobbat
övertid. för det har han nooog ?URSÄKTA ?! vem fan är det som har vart där 40 min tidigare varje jävla dag ? vem är det som får stanna kvar i stenstorp 1 timma och 17 min och vänta på tåget ? inte är det stenstorpsbon iaf, det är jag. men nehe, jag fick slita till halv 5. som sagt, tur att det är sista dagen i morn, och det firas med party på kvällen. toppen.

Efter denna dag drog jag direkt hem för ovanlihetens skull. ska fixa lite saker inför i morgon innan jag beger mig till duschen för att senare avsluta denna torsdags kväll med att sova.

<3

Kommentarer
Postat av: viktor

haha xD men du fick ju en trädkisse va mej som jag gick och plockade i skogen, går det inte jämt upp? (Aa)

2009-03-05 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0