4/3-09

klockan 7 bar det iväg mot storstaden stenstorp. Med tankte på att jag typ somnade vid halv tio igår så var det inte allt för svårt att kliva upp i morse. eller jo, jag tar tilbaka de. det är alltid svårt -.-

Dagen knallade på rätt snabbt, drog till viktor en stund vid 4 tiden, haha aboslut den skrattigaste dagen på länge, så jävla flumm. haha ^^

sen blev det till att sätta sig på tåget hem för att sedan kila vidare till nathalie, myspys.Behövligt.

på lördag kommer min älskade jessica hit, äntligen! kommer bli toppen och jag längtar som fan <3
varje minut utan dig känns som en evighet och jag hatar när det blir sånna här mellanrum. men nu jäklar är det bara 3 dagar kvar.

nu blire datan resten av kvällen, underbart.



Puss på allt & alla.







Kommentarer
Postat av: viktor

Trädkissar :D:D:D Blir bara en kommentar no mather what ;)

2009-03-04 @ 20:12:17
Postat av: jessica

jag saknar dig mest! jag längtar till lördag där ja får ha min nathalie för mig själv <3

2009-03-04 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0