3/3-09

tjaaoo.

Då var den sista APU veckan uppstartad och det ska bli så skönt att lämna Gustav dalén skolan på fredag.
idag har jag mest varit i klass 5b och hjälpt till, det var kanske inte allt för kul med tanke på att jag fick noll respekt. killarna testade allt för att få mig arg. och dom lyckades ganska snabbt. Men i morn blir det nya tag, jag ska vinna ;D

Efter dessa omtumlande timmar åkte jag och viktor till skövde, det inhandlades endel från båda håll. trevligt,trevligt.

Är fruktansvärt trött som vanligt efter dagarna där borta,  det blir nog sängen tidigt ikväll.



Kommentarer
Postat av: viktor

Alltid lika trevligt =] Men att du ska få fason på killarna tvivlar jag på, But I wish you good luck^^ /virren^

2009-03-03 @ 22:02:08
Postat av: viktor

Alltid lika trevligt :D Att du ska få fason på de killarna är en utmaning som bara jag lyckas med, so i wish you luck! ^ Men du ska sluta lägga dig så tidigt, det är inte bra (A)

2009-03-03 @ 22:04:31
Postat av: viktor

vrf kan jag inte se det jag har kommenterat (n) jaja, hoppas du ser i alf

2009-03-03 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0