2/3-09

Denna snöiga studiedags morgon inledes genom att klockan ringde vid 09.  Det var bara att kliva upp och fixa sig inför lite ärenden på stan. mötte andreas utanför " det otäcka, men braiga " - huset. tack sötnos (:

sen blev det hem och sova några timmar, kan behöva ladda upp med lite sömn eftersom min andra APU vecka fortsätter i morgon.  hur som helst så ringde nathalie och väckte mig, blev massa prat och framför allt skratt, saknar oss. om jag visste att föralltid skulle försvinna på några dagar skulle jag agerat annorlunda. det vet du, det vet jag & det vet vi.

ska snart bort till pappa en stund.

dagens låt; e.m.d - baby goodbye, shit. orgasm alltså.





Kommentarer
Postat av: natthis

trevligt med en liten pratstund, tänk när vi hade dem varje dag ett tag, skyhöga telefonräkningar där ja ;) hoppas det blir minst lika mkt prat på ons :]

saknar oss så jävla mkt ska du veta!

2009-03-02 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0