14/3-09

Vaknade rätt nyss med en individ vid namn jessica bredvid mig. Försökte leka lite sur med tanke på att det var jag som fick se klart hela skräck filmen själv inatt när vi kom hem ;O dock gick det väl inte allt för bra. bättre lycka nästa gång som man så fint säger.

Igår var en myskväll som vi spenderade hos min mysis ^ haha namnet biter ;D
Hur som helst blev det film och så, mycket trevligt (;

Planerna för dagen får vi inprovisera, jessica åker snart iväg på 30 års kalas, ha så kul ;)
jag själv tänkte ta en lång dusch och fixa lite saker, innan hon återvänder, det blir väl dock någon gång i kväll.

Ha det bra så länge, Kööss

Kommentarer
Postat av: Hej mitt namn är Jessica bock

Jag förväntar mig kladdkaka när jag kommer ;)

förlåt att ja somna men ja var ju trötter !

<3333333333333333333333

2009-03-14 @ 13:47:52
Postat av: ÄGARN xD

HAHAHHAHAHAHAHA XD

2009-03-14 @ 13:54:42
URL: http://nanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0