13/3-09

Shue (:

Skolan började riktigt bra, kladdkakebak stod på schemat, mitt jobb fick bli grädden vilket jag inte klarade av. det är tragiskt, mina hemkunskaps erfarenheter är inte dom bästa, haha ^

Efter detta var det dags för mig att hålla mitt lilla sex och samlevnad  tal. Att stå inför klassen och snacka om att "funktionshindrade också har sex" eller att " sexlusten inte upphör bara för att man bli gammal" är verkligen en toppen situation.

Skolan avslutades med att det började snöa. YES - har jag sagt att jag är sugen på sommar -.-

Hur som helst så är jessica här nu, vi har precis startat upp vårat lanande ( msn ) LOOOL
senare ska vi laga mat och mysa innan vi beger oss till andreas och amadeus. film kväll i guess (: <3
fredag den 13:onde idag btw, kommer vi hem levande tro ? ;O





( JA självklart är vi snyggast ;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0