9 juni, 09

Idag var det dags för den klassiska kenyadagen, morgonen inleddes i aulan. En trökig föreläsning om något jag inte ens orkade lyssna på, efter det massa tävlingar utomhus. Vid 10 var allt slut och jag drog hem . Sov i några timmar innan andypandy kom, vi gick och hämtade Thindra på dagis nästan direkt, och jag fick gå och lyssna på hans tjöt om hur trött han var, klarar du verkligen av att spela ikväll älskling ? (;
Just nu ligger jag och nötar " Alexander Schöld - vi är en" så jäkla fin !



Härrom natten när JAG vann på frågesportspel ;D
Tjohooo (;


Kommentarer
Postat av: Sjostromer

Du vann jättemassamycket, du är så duktig som kunde ingen fråga! :)

2009-06-09 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0