8 juni, 09

Jag tänkte skriva ett litet inlägg om det som dom allra flesta skriver om just nu. nämligen hur nära sommarlovet vi är och hur oerhört snabbt detta året har gått.
Jag kommer så väl ihåg första dagen på ålleberg, jag kom in i klassen och min första tanke var, varför i helvete kom jag inte in på handel för ?. När jag kom hem den dagen grät jag, alla verkade helt retard och jag var helt säker på att jag aldrig någonsin skulle trivas. Det tog ca en vecka innan jag fann Maja, alma och Angelica, Dom kunde inte dyka upp mer lägligt, och jag kan verkligen påstå att utan dom hade inte detta året funkat. jag har nog aldrig haft så kul i skolan under hela mit liv. Jag vill bara säga TACK tjejer för att ni tillhör min vardag och TACK för att ni är bäst ! <3

Har jag sagt att det är sommarlov snart föresten ? ;) nehe, ne jag tänkte väl det. 4 DAGAR KVAR ! GAAAH !!





<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: maja

så bäst, det bästa av hela alltet på hela ålleberg <3 !

2009-06-08 @ 20:20:57
URL: http://majaljung.devote.se
Postat av: angelica

säger bara att det var sån tur att det bev som det blev, för annars hade jag aldrig och då menar jag aldrig klarat skolan! <3

2009-06-08 @ 22:49:00
URL: http://a-sturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0