30 juni, 09

Okej, jag ger mig. skriver lite ändå (a
Andreas är fortfarande saknad, men ja har nu efter 3 dagar kommit på att han faktiskt snart kommer hem. Så jag har börjat längta istället för att sakna. vilket känns bättre (:

Dagen idag har vart speciell, jag och min kära kollega viktor elmersson ( som han själv kallar sig) , har agerat snickare istället för dagisfröknar. Vi fick i uppdrag att skruva ihop en jävla massa barnstolar, enkel match trodde vi och tog emot uppdraget. Efter 3 timmars slit hade vi fått ihop 2 och en halv stol. Ni som känner mig kan ju gissa hur glad jag var.
Instängda i ett litet rum utan ventilation, ute är det 30 grader varmt, likaså inne. Hade det inte vart för att vi efter bara några minuter använda vår fantasi och fövandlade stolarna till sexuella objekt så hade jag vart död nu. kul hade vi, iaf ett tag ;> och i morgon, ja då väntar det 10 st till :D TJOHOO !
Efter jobbet drog jag till stan, fixade present till min blivande 19 åring. Sen hem och upp med mamma på berget för en liten spring runda.
Nu ska jag in till min kära granne för lite information, sen blire sääängen, äntligen !



( hej jag heter viktor och min näsa ser ut som två potatisar. HAHA , opps.  )

Kommentarer
Postat av: Viktor den alsmäktige!

Du och jag + ett rum med näst intill obyggbara stolar är som gjort för total action :D Var du arg säger du? Kommer jag inte ihåg alls... förutom att du kastade allt som fanns i rummet på mej :O



Tur att jag vet att det är din mobil som är cp och inte jag (:

2009-07-01 @ 22:18:11
Postat av: MEEE

hahaha, sista dagen i det där jävla rummet i morn och ja säger bara, se upp i backen !! maha

2009-07-02 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0