11 juni, 09

Jag hörde att det var dags för lite sommarliov i morn (; såååååånaaaajs !

Idag började vi dagen med lite picknik i klassrummet, mysighets faktorn var hög må jag säga.
Efter några timmar med klassen ringde jag och påskyndade min kära pojkvän som hade lovat att följa med mig till stan.
Så det fick bli ett snabbt besök där och sen hem. Väl hemma drog jag med min surpuppa till bror ut på en promenad med hunden, som vanligt klarade vi inte av att hålla sams så det resulterade i att jag hade en trotsig 11 åring gåendes bakom mig i en halvtimma. Efter någon timma följde jag med bobo till affären för att handla lite saker till i morn och sen ut till gudhem för att hämta mamma.
Kom inte och säg att jag skriver odetaljerat nu (; maha.

Kommentarer
Postat av: majis

jag gillart ;)

2009-06-11 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0