10 juni, 09

I morse vaknade jag upp bredvid älskzor, kom till skolan och fick höra att vi skulle ha en föreläsning på en halvtimma. Jag kan ju inte påstå att jag blev glad över mitt beslut om att jag åkte dit. kl 10 va jag hemma igen , kröp då ner bredvid min lilla surputte och mös i några timmar innan vi klev upp.
Nu har han precis lämnat mig för att ta sig till bussen 2,5 minuter härifrån heeelt sjäälv. min 19 åriga pojkvän klarar inte av sådana här saker så därför lämnade han mig med svarta ögon när jag vägrade att följa med. Någon gång måste pojken växa upp, jag försöker lära honom det och jag är fullt medveten om att det kan ta sin lilla tid.
Annars idag då ? jag har inte så stora planer, när mamma kommer hem tänkte jag ta med henne till affären för att inhandla lite saker till i morn, då vi ska ha picknik i klassrummet xD det blir nog mysigt (:

Jag tackar för mig ! Godjul

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnna

God JUl xD

2009-06-10 @ 18:43:07
Postat av: Anonym

tack vad gulligt sagt!!

2009-06-11 @ 09:20:40
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej!

Kikar förbi..



Allt väl?



//Milly ღ

2009-06-11 @ 14:02:19
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0