20 juli, 09

Gårdagen var mys, först prat och film med maja och alma och sen hem till andreas för att sova (: Idag
 kom pappa och hämtade mig vid 1, vi åkte till aroy och käkade och sen till expert för att köpa min nya mobil som kommer på torsdag, wiiiie :D Nu har några timmar vid datan precis rullat förbi, tänkte kompensera det genom att följa med mamma och träna klockan 6, det var ett tag sen så det kan nog bli skönt. Senare beger jag mig bort mot andreas, han slutar jobba klockan 12 inatt så jag får sitta själv och vänta. Men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge, ellerhur (;



Kommentarer
Postat av: Viktor den alsmäktige!

Undra hur länge den här mobilen håller då ;) haha!

2009-07-22 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0