2 juli, 09

Jobb, jobb, jobb idag & värmen tar kol på oss !
Dagen gick ändå hyffsat snabbt, jag kan ju medge att utan viktor hade jag aldrig tagit mig igenom dom här veckorna.
Hur som helst, vi jobbade in rasten och tog tåget till skövde runt 3. kvart i 3 ringde vi vår kära vän erik och meddelade att han hade 15 min på sig att ta sig ner till tågstationen, samtalet avslutades med - jag hatar er, klick.
våda typiskt oss ? ;D haha. Några minuter senare satt vi tre där instängda i en liten cell som killarna lyckades hitta och sen gled dagen iväg.
Väl hemma blev det lite grill och mys med min kära bror och hans vänner, trevligt må ja säga (:

Fredag i morn , perfekt.




( så här trött blir jag på värmen )

Kommentarer
Postat av: Viktor the clever!

Hahahaha, men pajken får tåla sånt ;)

2009-07-02 @ 22:25:32
Postat av: S

såg dig i skövde damen (;

2009-07-04 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0