15 juli, 09

Shue.
jag har nyss krypit ner i soffan med datan i knät, var lite sugen på en film så får väl se om jag lyckas få på en eller inte.
För en stund sen kom jag hem från den människa jag spenderar mest tid med nu för tiden, vi hade en mysig kväll och natt som vanligt igår.
Haha hittade min gamla blogg precis när jag satt och kollade igenom massa gamla sidor, rätt coolt att kunna läsa om hur livet var och vad man gjorde för ett år sen. 'Just då tycke jag att livet var rätt bra, väldigt intensivt dock, jag är glad att det har lugnat ner sig några grader nu. Vi alla har väl våra perioder, det är väl så det ska va.
Ikväll har jag inte allt för stora planer, njuta av mitt eget sällskap typ.
I morn blir det göteborg med jessica, lite gothia kik och shopping. super-duper (:





Ett år sen ganska exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0