3 augusti, 2009

Idag är det en sur Nathalie som skriver.
Morgonen började bra som alltid nu för tiden genom att jag fick vakna upp bredvid andreas.
Han skulle jobba idag så jag satte mig på cykeln i korta jeansshorts, en t-shirt och en iskall skinnjacka och började cykla hemmåt i spöregnet. Väl hemma upptäckte jag att jag inte hade några nycklar med mig, min mobil var urladdad, jag var en isbit och inga grannar var hemma. bra jobbat tänkte jag och satte mig ner för att vänta. efter 2 timmar kom grannen hem och jag sprang in för att låna telefonen, som först inte heller funkade. I detta skede var jag förbannad och bestämde mig för att ringa securitas, efter en halvtimma kom dom och öppnade och nu sitter jag här och väntar på att mamma mm ska komm hem, hon lär bli happy när jag berättar min story.

Nu är klockan 15.25 dags för frukost , Ha det !

Kommentarer
Postat av: sara

haha shit vilken dag :o

2009-08-03 @ 17:18:54
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0