28 april, 09

Skolan idag var okej, inte kul nu när det är så mycket bråk överallt. får hoppas på att tiden läker alla sår.

Efter skolslut drog jag och nathalie till stan, det blev shopping, fika och prat i mängder.
Jag inhandlade lite träningsprylar som jag hade tänkt att inviga imorgon (y)

Jag åkte hem och fixade lite innan jag drog ut med viktor igen, vi var sugna på prat i bilen så det fick det bli i någon timma.

Nu har jag precis satt mig ner och börjat varva ner inför kvällen, känns som att det är läggdags tidigt ikväll, jag måste läsa ut två böcker tills nästa vecka så kanske bäst att ta tag i det. en på svenska och en på engelska.. mm underbart.

Godnatt&godmorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0