25 april, 09

Åh vad härligt detta väder är ! (: just nu sitter jag hos Andreas, vi har precis vart ute och gått en sväng, får väl se vad som händer senare.

Idag började morgonen med att jag gick ut och la mig på studsmattan, man får ju passa på att steka när solen väl är framme, självklart brände jag mig.

Gårdagen, fredag alltså. skolan var chill, eller ja inte egentligen. hela klassen börajde typ bråka så det får väl bli en utredning av det på måndag. efteråt drog jag hem innan jag följde med andreas och hans kompisar ut till gudhem. fotbollskollande vare tänkt, men jag träffade alma och co så det blev inte så mycket av det ^
Efter matchen drog vi hem,  jag, maja alma, cissi och viktor åkte upp till donken, vi kände att det var dags för en glass så vi spenderade några timmar där uppe innan vi begav oss till en tråkig fest. kvällen slutade med massa strög innan jag åkte heeeeeeeeeeeem.

En ordentlig updatering fick det bli idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0