19 april, 09

Då var det söndag, en dag som jag för övrigt hatar. kom precis hem från tidaholm, följde med familjen och hälsade på mormor en snabbis, det tog en halvtimma sen sov jag. men det var behövligt, var hemma vid 5 inatt eller nåt.

Igår var en bra dag, först impulsfestande hos rikard för att sedan glida vidare till doski och sist men inte minst så hamnade vi hos mikael. riktigt najs kväll må jag säga ;D

hahahha måste även tillägga att jag och hanna åkte moppe igår, ojojoj säger jag bara, nostalgi !

Ikväll spenderas natten men min älskling, om han nu kommer hem från sin match någon gång vill säga.

PössHejs&allt.

53 dagar kvar till sommarlov, *host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0