16 april, 09

Åh vilken underbar dag (:

Min dag började med ett matteprov och sen slut för dagen, var hemma redan kl 9 igen, och självklart var jag tvungen att sova några timmar till. Vid 2 kom viktor hit, vi drog till stan, köpte smink och sedan vidare till willys för att köpa med saker till våran picknick som utspelade sig på min studsmatta. När vi hade gått igenom hela listan med allt som skulle sägas njöt vi av solen, massa timmar utomhus. det är nåt vi gillar här bortåt (y)
Vid 7 åkte jag till min surplutt andreas, prat,prat,prat. det gillar vi också (: <3




Viktor steker , njutelse må ja säga ;D

Kommentarer
Postat av: viktor

Snöggerblid (y) Våran picknick varju super lyckad om jag får säga mitt, jolten gjorde allt hahaha!

Underbart vare :D Görvi om!

2009-04-16 @ 21:35:58
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-04-17 @ 16:40:06
URL: http://petralundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0