13 april, 09

Då var påsken över, inte för att jag tänker speciellt mycket på själva högtiden, snarare lovet.

Påskafton blev en impulskväll, förfest på beccas balkong, underbart ljuuuvligt (: efter det drog vi till mössebersskolan för att träffa massa folk, och sen till louise. höjdpunkten var dock att jag fick träffa andreas på kvällen, det går inte beskriva den känslan!

Dagen efter denna dag, alltså igår , ehm söndag ? vaknade jag av solen så jag , hanna, becca och fredrika bestämde oss för att dra upp till panka, sooolning, griiillning, och massa indianer (y) toppen ! efter att vi hade GÅTT hem genom den äckliga ormskogen ( vi såg faktikst en orm ) FYY !! så åkte vi upp till donken och tjöta med lite glass oså. sen hem och för en snabbfixning innan vi begav oss till simon där även andreas och rikard va. blev lite film och blablabla innan jag och andreas drog hem för att soooooova (:

haha fan va kasst skrivet, men så gåre när man har 2 min på sig. så nu vet du vad stavfelen beror på ANDREAS SJÖSTRÖM !

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Tveksam till ditt ordval sova, jag försökte i alla fall och det slutade ju bra bejbi (Y) ;)

2009-04-14 @ 10:08:40
URL: http://poeter.se/sjostromer
Postat av: NATHALIE !!!

haha, här skulle ju jag dock villja säga du vet vad, men jag struntar i det för din skull ;)

2009-04-14 @ 19:44:25
URL: http://nanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0